luni, 11 ianuarie 2010

Renunţare



Cum să mă fac înţeleasă că iubind am pierdut cantităţi industriale din mine? Cum să ma fac înţeleasă că iubind am pierdut omul care îmi jura iubire ieftină şi mă cucerea cu un mesaj ''deschide-mi uşa, am ajuns''?Cum să mă fac înţeleasă că iubind am renunţat la tot ce a însemnat eu? Cum să mă fac înţelească că iubind mi-am călcat orgoliul în picioare pentru el?Cum să mă fac înţeleasă că iubind acum ajung să mă văd urând?
Am să mă fac înţeleasă când nu voi mai iubi, şi dulce acea zi în care regretele nu-mi vor mai cere întoarceri.
Habar n-ai câtă renunţare de sine şi câte căderi se afla într-o aparentă fericire.

13 comentarii:

Monica spunea...

multumesc frumos. stiu ca nu e imposibil:P

multumesc si te mai astept:)

Unknown spunea...

Da, este blamata tocmai din cauza faptului ca ea vinde bine.Nu stiu daca lumea e invidioasa sau daca stie ceva, dar e clar ca vinde bine.Are cam aceeasi tehnica de-a vinde a Maddonei, adica daca ceva este interzis ea canta despre acel ceva, sau il afiseaza-n concerte.
Mai presus de toate, insa, asa cum ai subliniat si tu, este originala.Mie d`asta-mi place:)

Anonim spunea...

multumesc de vizita si apreciere
kaos

Ciocolatika spunea...

Sentimente multe si greu de descris...complicate...oare care ar trebui sa fie alegerile noastre in final ?

Anonim spunea...

Alegerile sunt dificele in orice moment, dar ideea e sa nu ne zbucium nici in inima si nici in minte pentru ca altfel pierdem clipele de viata.
Stiu ca a darui sentimente e un lucru valoros, dar sa stii ca le-ai daruit in nimic e aproape distrugator.

Sandra. spunea...

Cu plăcere Kaos, chiar îmi place să te citesc!


Ciocolatika, nu ştiu...însă ştiu că momentan vreau să renunţ la tot ce mă ţine încă în trecut... :) Şi mă ţine iubirea neîmpărtăşită.

Câtă dreptate, Dragoş!! Însă uneori trebuie să renunţi la tot ca să te eliberezi... :)uneori.

Liviu spunea...

:) intradevar o postare foarte interesanta, imi place blogul tau :) bine ai venit in lista mea de bloguri (observi cat egocentrism zace in mine :)) , de parca lista mea de bloguri ar intregi paradisul :)) ).

in alta ordine de idei, nu sunt in masura sa dau sfaturi despre iubire pentru ca aceste este un lucru care tine numai de tine insa pot sa constat ceva, iubesti foarte sincer spun asta pentru ca tu ai mentionat ca ai renuntat la o cantitate importanta din tine pentru ai iubi un om care nu iti impartasea sentimentele atat de sincer ca tine. Pentru asta pot sa te felicit , ori cat de putin sau de mult ar insemna asta in astfel de circumstante, pentru ca rar mai poti gasi pe cineva cu trairi sincere in ziua de azi.

o seara placuta

Liviu spunea...

Dar , permite-mi sa iti spun ca ai dreptate suntem varsatori amandoi si asta conteaza :)) amandoi vedem lucrurile poate in acelas mod, trebuie sa mentionez ca sunt mandru de zodia noastra.

Obisnuiesc sa vorbesc persoanelor cu care nu am vorbit niciodata cu aceeasi dezinvoltura ce cea pe care o am fata de membrii familiei meie, :-? asta este un fel de ciudatienie a mea, te rog frumos sa ma scuzi daca ma lungesc prea mult cateodata , nu am intentia sa te plictisesc :)

dreeandreea spunea...

hey unde e inceputul ala nou cu care m-ai amenintat pe blog? :)

Sandra. spunea...

Încă nu am reuşit să las totul în spate şi să încep un nou început..dar cât de curând. :)

Anonim spunea...

urmareste-ma, o sa ma intalnesc si cu Angel
kaos

Anonim spunea...

Ar trebui sa te gandesti mai mult la momentele fericite din timpul cand iubeai asa mult.
Si nu poti sa nu mai iubesti de acum:D
O sa iubesti si probabil ca iubesti fara sa iti dai seama

. spunea...

e greu sa lasi totul uitarii mai ales atunci cand "tu" si esenta ta nu mai exista... iubirea e distructiva uneori... ironic e ca, in acelasi timp, numai ea poate alina suferinta.