marți, 8 decembrie 2009

Leapsa.



1.In ce animal ai vrea sa te reincarnezi?
Intr-un delfin.


2.Ce ti-ar lipsi cel mai mult in viata?
Familia.


3.Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?
Sinceritatea.


4.Care-i culoarea preferata pentru haine?
Albastru.


5.Trei cuvinte care te definesc ca persoana?
Sincera, dificila, calma.


6.O calatorie pe care ai vrea sa o faci, si o tara pe care ai vrea sa o vizitezi?
O calatorie cu 2 prieteni .Japonia.


7.Citatul/zicala preferata?
Cel ce nu cade nu se poate inalta.


8.Ce ti-ar placea cel mai mult sa faci?
Sa fiu bogata si sa donez 90% din avere copiilor bolnavi de cancer si leucemie...

9.Daca nu ai face ceea ce faci in ficare zi,cu ce altceva ti-ai dori sa-ti umpli timpul?
Cu multe.


10.Care e cea mai mare extravaganta a ta?
stiu sa fiu foarte indiferenta.

Sunt curioasa sa aflu si alte raspunsuri. Merge mai departe catre  I gotchoo
si bineinteles, tuturor carora vor sa raspunda.


3 comentarii:

Kyra spunea...

O, si eu vreau in Japonia! Imi place ca nu tie frica sa te exprimi, pentru ca in acest blog, TU vorbesti si nimeni altcineva

Anonim spunea...

interesante raspunsuri
eu vreau leapsa:D

Anonim spunea...

multumesc mult:D
o sa o completez maine
nu o sa regreti
am si eu o leapsa de mai demult http://tinyurl.com/y93qvby
sa imi zici daca cumva o vrei