sâmbătă, 8 octombrie 2011

Eu urc coborând fiecare treaptă a existenţei tale










În ritmul ăsta eu voi fi o constantă fixă
Adulmecând viteza luminii în vid
Denumind altcumva plantele şi iubirea                    
Voi avea o lipsă inimă
Nu voi mai plânge pentru că nu ai timp de vorbe
Ci te voi desena în culori plămâniu-transparent
Îţi voi da un nume fluturiu
        Şi-am să-ţi calc aripile...






Iubirea mea nu e o constantă
E un moment de eternitate adesea tristă

M-ai lăsat să cresc exuviu trist, dar eu sunt un suflet ascultător ce îţi simte lipsa chiar şi atunci când Eşti.

12 comentarii:

Celestine Mihaela spunea...

oare de ce iti scriu eu mereu, cand tu de fapt nici nu existi, decat pentru 1 fluture de-o zi?

29 decembrie spunea...

profund... greu...
dar nu de neinteles..
frumoase randuri;x

Anonim spunea...

traiesc unul din momentele alea stranii cand chiar trebuie sa spui ceva, dar parca nu e loc de cuvinte..

Joker spunea...

Te îmbrăţişez cu mult drag Sandra.
Să mă treci la oameni frumoşi...
şi să nu mă vezi/ştii etc
este mai mult decât onorant pentru mine.
Mulţumesc.Încă o dată.

dmd. spunea...

a călca pe aripi
poate-i fluturatic,
a le ridica,
umeri de-ai avea,
poate creşti un zbor,
desluşitul practic.
dmd.

...interesant ce am citit....o zi bună să ai.Dan

Ciocolatika spunea...

Crescand trist, e greu ..

Suflet de curva spunea...

sandra draga, ce frumoase postari reusesti sa creezi

Lavinia Dance spunea...

cuvintele tale ascund multe...

Celestine Mihaela spunea...

Te iubesc, suflete!
sa simti iubirea tuturor intens si sa te bucuri de cei dragi intr-un Craciun cald, rosu cu miros de cozonaci si minune din cer!

Craciun in Iubire!
Celestine

Celestine Mihaela spunea...

stiu ca ma citesti, iti soptesc in Ajun sa fii iubita cum n-ai mai fost pana acum si sa lasi ingerii sa te invaluie cu speranta!
Esti copila mea precoce pe care o sa o am in suflet pana mor.

Te imbratisez cu toata inima, La multi ani Ingere!

marul spunea...

imaginile da . textele prea dulcegi .

Celestine Mihaela spunea...

Hristos a Inviat, Fii iubita, copila mea draga!