sâmbătă, 8 octombrie 2011

Eu urc coborând fiecare treaptă a existenţei tale










În ritmul ăsta eu voi fi o constantă fixă
Adulmecând viteza luminii în vid
Denumind altcumva plantele şi iubirea                    
Voi avea o lipsă inimă
Nu voi mai plânge pentru că nu ai timp de vorbe
Ci te voi desena în culori plămâniu-transparent
Îţi voi da un nume fluturiu
        Şi-am să-ţi calc aripile...






Iubirea mea nu e o constantă
E un moment de eternitate adesea tristă

M-ai lăsat să cresc exuviu trist, dar eu sunt un suflet ascultător ce îţi simte lipsa chiar şi atunci când Eşti.

12 comentarii:

Celestine spunea...

oare de ce iti scriu eu mereu, cand tu de fapt nici nu existi, decat pentru 1 fluture de-o zi?

29decembrie spunea...

profund... greu...
dar nu de neinteles..
frumoase randuri;x

Teona spunea...

traiesc unul din momentele alea stranii cand chiar trebuie sa spui ceva, dar parca nu e loc de cuvinte..

Joker spunea...

Te îmbrăţişez cu mult drag Sandra.
Să mă treci la oameni frumoşi...
şi să nu mă vezi/ştii etc
este mai mult decât onorant pentru mine.
Mulţumesc.Încă o dată.

dmd. spunea...

a călca pe aripi
poate-i fluturatic,
a le ridica,
umeri de-ai avea,
poate creşti un zbor,
desluşitul practic.
dmd.

...interesant ce am citit....o zi bună să ai.Dan

Ciocolatika spunea...

Crescand trist, e greu ..

Suflet de curva spunea...

sandra draga, ce frumoase postari reusesti sa creezi

£avi H. spunea...

cuvintele tale ascund multe...

Celestine spunea...

Te iubesc, suflete!
sa simti iubirea tuturor intens si sa te bucuri de cei dragi intr-un Craciun cald, rosu cu miros de cozonaci si minune din cer!

Craciun in Iubire!
Celestine

Celestine spunea...

stiu ca ma citesti, iti soptesc in Ajun sa fii iubita cum n-ai mai fost pana acum si sa lasi ingerii sa te invaluie cu speranta!
Esti copila mea precoce pe care o sa o am in suflet pana mor.

Te imbratisez cu toata inima, La multi ani Ingere!

marul spunea...

imaginile da . textele prea dulcegi .

Celestine spunea...

Hristos a Inviat, Fii iubita, copila mea draga!