marți, 2 februarie 2010

Self fish.

 
Trupul meu,linia de plăcere.
Mă tot calci şi doare aşa de rău.Am impresia că dacă aş fi  ruta ta zilnică m-aş sinucide, m-ar *sinucide* durerea paşilor tăi indecişi şi grei.
M-ar *sinucide* cei ce calcă ruta, cele ce te sărută cu sfertul de buză, m-ar *sinucide*atâtea te iubesc-uri prost spuse.

Te tot abaţi din drumul tău şi îmi calci peste trup fără regrete, şi doare.
Mă dezgoleşti de carne şi mă laşi goală sub privirea celor ce râd şi sunt mândre de tine. 
Mă laşi agonizată şi te bucuri că ţi-am cedat, sunt decât un nou triumf adăugat la colecţia ta de trupuri dezarmate.
Cele ce-ţi râd în sărutări nu ştiu că şi ele vor ajunge decât nişte triumfuri, însă vor afla.
Cuvintele mele ajung spre tine iubind, mereu...
Sunt decât un pion pus într-o poziţie greşită ce încă speră să îşi câştige propriul joc.

Şi dacă nu-mi păsa nu-mi toceam de atâtea ori degetele să te scriu.

Şi dacă nu-mi păsa nu mă lasam învinsă de gândurile mele fumând pasiv.
Şi dacă nu-mi păsa nu mă lasam pradă cuvintelor tale.
Şi dacă nu-mi păsa cuvintele mele nu ajungeau spre tine iubind.




Îmi pasă.
Îmi prea pasă.

7 comentarii:

Ciocolatika spunea...

Nepasarea nu ar fi o idee mai buna ?

metafizicx spunea...

multumesc..esti prima persoana care imi zice asta

Anonim spunea...

orice om e dominata de pasare, dar odata cu trecerea timpului (chiar daca timpul nu trece in viziunea mea) pasarea se transforma in nepasare daca vrei

Anonim spunea...

"Sunt decât un pion pus într-o poziţie greşită ce încă speră să îşi câştige propriul joc."

asta ar trebui sa te incurajeze..si sa te faca sa chiar reusesti sa iti castigi propriul joc..

nu vreau sa fi ucisa. imi place sa fi modelata cu zambet pe buze.

. spunea...

"Cele ce-ţi râd în sărutări nu ştiu că şi ele vor ajunge decât nişte triumfuri, însă vor afla." un punct foarte bine atins. dar in demersul asta ti se produc si tie rani.

p.s. :) "el"-ul meu are doi ochi caprui luminosi... sensibilizarea si vicul meu... hmm avem predilectie catre culori pamantii se pare

Anonim spunea...

nici eu nu ma gandesc la 70 de ani... ma gandesc la batranete pentru ca vreau sa se intample ceva si brusc pe la 30 de ani maxim 40 sa imbatranesc... si eu m-am gandit la ce mi-ai spus tu

Boddah spunea...

cred că suntem locatarele aceluiaşi bloc,dar încă nu o ştim.
trebuie să mă repet,îmi place la nebunie melodia de pe blogul tău.
şi-apoi,n-am întâlnit cuvinte care să mă dezarmeze,aşa,ca ale tale.
sublim...