marți, 23 februarie 2010

Cataplexia gândului

Revelaţie cu acvariul meu lipsă,
am scos afară peştii să doarmă,
aici în acvariu se agită
şi niciodată nu-şi închid ochii.


Cum să mă acuzi că sunt o egoistă?
Băi,deci cât de idioată este o femeie? Eu mă declar ca fiind cea mai idioată!Care alta ar mai sta să scrie nopţi întregi despre tine?Am ajuns în punctul în care am reuşit să te învăţ pe de rost. Ce pierdere de timp,nu-i aşa?
În loc să fac prostiile ăstea şi să-mi consum timpul degeaba mai bine îmi cumpăram o rochie cochetă şi nişte pantofi verzi cu toc roşu. Dar niciodată nu mi-am făcut timp de mine. Ai fost tu şi atât.
Fata asta care îţi scrie nu umblă niciodată în pantofiori şi rochiţe dulci, ea nu-şi mai face timp de ea, ea stă şi scrie până uită de ea.
Am vrut ca uneori să iubeşti şi o astfel de fată. Buzele mele nu s-au îmbâcsit niciodată în ruj, precum nici faţa mea nu a apelat niciodată la fond de ten.
Sunt decât o fată banală cu păr scurt şi ten alb precum laptele.
Am vrut că măcar tu să iubeşti tot ceea ce am avut eu şi nu au avut ele.
Chiar aşa de egoistă îţi par? Chiar şi acum?



Ps: Mi-am cumpărat rochiţă.


8 comentarii:

Anonim spunea...

genial:X:X:X:X

Liviu spunea...

Da, aici recunosc de la distanta dorinta varsatorilor de a fi altfel de cat ceilalti, ceea ce mi se pare foarte corect.

Vorba doamnei de romana . Hai sa fim toti plati, pentru ca nu suntem in stare sa facem diferenta.

Mie imi plac fetele naturale....

Omul-Ancoră spunea...

Uneori fondul de ten iti da un aer jalnic. Este jalnic in cazul tipelor care-si dau o tona de fond pe fata, iar pe gat deloc si se vede clar diferenta de culoare intre fata si gat.

Persoanele care apreciaza naturaletea sunt genul de oameni care gasesc ceva frumos intr-o suvita care cade aiurea pe fata si doresc guste niste buze uscate.

Bogdan spunea...

intrebarea ta retorica ma are doar pe mine ca raspuns. voi mai scrie cand voi avea un motiv serios de bucurie. poate fi azi, poate fi peste un an...

Mihai Adam spunea...

De putine ori reusesti sa gasesti proiectie reciproca. Treaba capata valente unilaterale...ma refer la scris, desi si in dragoste se intampla cam acelasi lucru. Felicitari pentru rochie. Egoismul nu are nimic de a face cu dorinta de a fi feminina.

Anonim spunea...

Nu eşti deloc banală. Eşti foarte specială.
Apropo, draguţă rochiţa:D. Are şi niste roşu la cot.

Boddah spunea...

divinul e natural.nu foloseşte nici ruj,nici fond de ten.numai că banalul nu ştie asta.

Diana, blot mistress spunea...

lasa-l pe baiatul ala,daca lui nu ii plac degetle murdare de cerneala prin par nu merita.putini sunt aia carora le plac ,intr-adevar, poate asta are ochi migdalati cum nu s-a mai vazut si cine stie de cand il iubiesti, dar daca ce scrii e adevarat si el nu stie sa te priveasca ,atunci un sfat prietenesc ar fi sa-ti cauti pe cineva care e in stare sa scrie cealalta jumatate a povestii tale.
Pentru ca tu esti frumoasa Sandra.

pe se...
si eu mai fac cateodata abuz de ruz si/sau machiaj.dar mie imi pare o joaca, imi inchipui ca sunt clown in incep sa ma pictez razand.e ca si cand mi-as transpune toate cele de dinauntru pe pleoapa.nu e sanatos,dar cu siguranta este un soi mai abstract de arta.