miercuri, 6 ianuarie 2010

Până unde?

Până aici! Am să încetez să mai fiu acea fată simplă şi drăguţă ce niciodată nu ripostează! Sunt înzestrată cu o tonă de indiferenţă însă am realizat pe propria-mi piele ca dacă toţi ar da din umeri şi ar trata totul cu superficialitate şi indiferenţă s-ar ajunge la o lumea şi mai distrusă decât acum.
Am fost de mică învăţată să trec peste orice şi să nu îmi calc niciodată orgoliul. Dar mi-am călcat de mii de ori orgoliul, mi-am călcat pe propriile principii, am făcut tot ce nu a trebuit pentru o lume ce nu e în stare să îşi vadă de treaba ei!
Mereu îmi exprim propria părere indiferent de circumstanţă.Ascult dar cer să fiu şi eu ascultată la rândul meu. Dar cine te ascultă în ziua de azi? Vorbim toţi de etică, iar etica se află în aer!!! Ce etică???Adică e absurd, pur şi simplu.
Utopie???

De unde utopie când manelele sunt considerate artă?
De unde utopie când un necunoscut râde de tine pe stradă fără sens?

De unde utopie când te fură cineva şi nimeni nu interacţionează?
De unde atâtea însuşire ireale? La noi nu există etică, utopie şi nici nu vor exista.

Nu are cum să existe aşa ceva!!! Tot acest sistem este prost gândit. Avem dreptul să ne exprimăm şi totuşi ne exprimăm prost, avem dreptul la libera gândire şi totuşi ne gândim cum să îi furăm pe ceilalţi, cum să ne batem joc de ei, avem dreptul să susţiem ceea ce zicem şi totuşi nu o facem. E amuzant, e chiar amuzant că toţi se plâng că sunt gunoaie pe jos dar nici unul dintre noi nu se ''înjoseşte'' să ridice acel ambalaj, şi că veni vorba, nu noi facem gunoaiele?adică ce vrem să spunem,. cine le aruncă pe jos?nu noi? 
Vrem să se schimbe tot însă nimeni nu face nimic. Tot aşteptăm să facă alţi. Însă nu ar fi mai uşor dacă nu ne-am plânge şi toţi am face câte ceva ?S-ar schimba ceva, sunt sigură de asta. Aşteptăm ce?Să vină alte popoare să ne ajute??
Cât despre prostie..aş putea să scriu un roman întreg.
Însă mă limitez. Toţi spun că nu e frumos să îi spui unui om că e prost. De ce nu  e frumos? Chiar aşa frică avem de un adevăr?Şi de unde concepţia de ''nu e prost, doar că nu gândeşte'' cum aşa? Adică un om care e pe stradă şi te jigneşte fără motiv nu e prost, nu ? Nu e prost, el nu gândeşte atâta tot...Cum să nu fie prost ??? Cum adică nu gândeşte? în timp ce s-a legat de tine e clar că s-a gândit cum să te abordeze şi ce să îţi spună, deci a gândit, indiferent că a gândit stupid, a gândit!!! Dar e prost, pentru că un om normal cu judecată nu se i-a de tine pe stradă pentru că aşa i se scoală lui.

În fine.Se spune că ar trebui să se mai reducă din programul şcolar orele de muzică şi desen. Într-adevăr, foarte inteligentă mişcare. Aşa, chiar vă rugăm să scoateţi din programul şcolar aceste materii. Cu ce să ne ajute pe noi arta? Evident, pentru artă nu se luptă nimeni. La ce ne trebuie artă noua? Ce contează că un copil ce desenează excepţional va ajunge un colecţionar de vise ratate când va fi mare? Ce contează că un artist cu o voce excepţională va ajunge gunoier? La ce ne trebuie artă? Nouă ne trebuie matematicieni şi arhitecţi ce ajung beţi la locul de muncă şi nu sunt în stare să proiecteze nimic bun.

Mulţumim ministerului de învăţământ că ne aruncă arta la gunoi, şi tot prin această cale, mulţumim celor care sunt în frunte şi sunt mai proşti decât un copil ce e decât în clasa a 10-a,mulţumim că un copil cu un talent nu va ajunge niciunde pentru că evident marea parte din populaţie îmbrăţişează prostia şi chiar o încurajează.
La noi se promovează decât prostia şi din câte văd asta e ceea ce atrage publicul român.




Am să închei tot ce am scris aici prin a spune că mi-e ruşine de ceea ce se întâmplă.

8 comentarii:

mariaallexandra.blogspot.com va astept aici spunea...

"Până aici! Am să încetez să mai fiu acea fată simplă şi drăguţă ce niciodată nu ripostează! Sunt înzestrată cu o tonă de indiferenţă însă am realizat pe propria-mi piele ca dacă toţi ar da din umeri şi ar trata totul cu superficialitate şi indiferenţă s-ar ajunge la o lumea şi mai distrusă decât acum.
Am fost de mică învăţată să trec peste orice şi să nu îmi calc niciodată orgoliul. Dar mi-am călcat de mii de ori orgoliul, mi-am călcat pe propriile principii, am făcut tot ce nu a trebuit pentru o lume ce nu e în stare să îşi vadă de treaba ei!"

Sincer ma regasesc in aceste randuri:) Minunat post!

Mr. Mathers spunea...

Libertatea de exprimare nu are nici o valoare.Eu totusi nu cred ca doar prostii sunt responsabili pentru asemenea acte,ci si ignorantii sau egoistii.In tara asta,daca vrei,in lumea asta,sunt multi oameni rai.Eu asa ii numesc pentru ca nu pot sa zic ca vina le apartine strict oamenilor prosti.
Cat despre scoaterea artelor din programa scolara nu stiu ce sa comentez.Da,imi plac si mie,insa in tara asta poti fi un nou Enescu sau un nou Brancusi,un nou Eminescu sau un nou Grigorescu ca n'are nici un rost.Fara sustinere nu poti face nimic,in special cand e vorba de arte.Si asta pentru ca Romania e plina de oameni rai.As mai avea multe de zis,dar m-am saturat sa ma plng si incerc sa accept situatia existenta.

Anonim spunea...

Daca ar fi doar prostia si egoismul.Ideea e ca noi tinerii am devenit tradatori intre noi, ne vindem ieftin pentru niste minciuni de idei.Cum altfel sa se dezvolte un sistem?De educatie ce sa mai zic...ei vor cu siguranta sa ne omoare creierele si personalitatile...asta e sigur.

Sandra. spunea...

Mihai, adevăr grăieşte gura ta.

Dragoş(îmi place acest nume)-Andrei Preutescu, din păcate cam asta se întâmplă, ne vindem mult prea ieftin.
Oricum, deja rămân imună la tot ce se întâmplă ..doar că astăzi am rămas profund dezamăgită când am văzut ce se întâmplă cu adevărat.
:) Asta e..

Anonim spunea...

you're a supergirl, and supergirls just fly :)

Orry spunea...

bine faci! Bravo fata!

. spunea...

ai scris grozav! "Cât despre prostie..aş putea să scriu un roman întreg." foarte frumos :)) e bine ca te descarci prin scris, insa mai mult de atat...nu prea e de facut...constiinta generala a oamenilor e in coma.

Anonim spunea...

Văd ca ai vopsit pe aici prin camera ta:D
Ai dreptate in legatura cu tot ce se intamplă in jurul nostru. Câteodată mă intreb cum am ajuns noi(oamenii) aşa. Mii de ani de existenţă irosiţi!