joi, 17 decembrie 2009

Hang on to your IQ.




Caut o clipă de reverie. Vreau să îmi beau ceaiul în linişte, să mă concentrez decât asupra gustului ceaiului, căci de gustul iubirii m-am săturat.
Cât despre tine, te-aş ruga să nu te mai uiţi la mine cu ochii aştia goi , defapt te rog să nu te mai uiţi deloc.
Înţelege că nu caut iubire, nu caut regăsiri, nu caut trecut , nu caut paşi făcuţi pe trupul tău, nu caut orgasme ieftine, nu caut mare şi nisip, mă caut decât pe mine.
Au fost prea multe algeri proaste, prea mulţi oameni care au renunţat mult prea devreme, prea multe suflete lăsate singure, şi prea mulţi oameni care s-au ascuns de ei înşişi făra a se mai găsi.
Însă eu nu vreau să renunţ la mine,nu voi face asta.
Astăzi sunt o aroma de cocos cu scorţisoară.
Iar tu eşti decât o aromă de trecut ieftin.
 (dedicată ţie, te citeşti mereu. sunt sigură că şi acum vei face la fel.)

4 comentarii:

Sintetic . spunea...

wey...:-s mi-au dat lacrimile...sper sa fi bine...si hotarata pe alegerea pe care ai facuto!uneori ai nevoie de trecut pt a trai..pt a continua!dar unori e bine sa il lasi deoparte si sa te gandesti la ziua de azi si sa o pretuiesti..daca traiesti cu gandul la ieri tu nu mai traiesti:)

ai grija de tine scumpa mea>:D<

Mr. Mathers spunea...

In primul rand ma bucur ca ai pus pe blog poezia de Radu Gyr!Frumos postul,trecutul si amintirile sunt fantomele prezentului,nu putem scapa de ele,ne bantuie toata viata.

Take Care!>:D<

Anonim spunea...

Wow...cocos cu scortisoara:D?
Ti-ar trebui si niste vanilie sa fie mai dulce.

Sandra. spunea...

Nu sunt adepta vaniliei. Dar şi aşa , sunt îndeajuns de dulce ;;)