marți, 17 noiembrie 2009

Aruncati gunoaiele departe de mine!


Aruncati gunoaiele departe de mine!

Va rog!, defapt chiar insist sa aruncati gunoaiele departe de mine pentru ca m-am saturat sa imi inmanati propriul vostru gunoi. In mine nu mai e loc de gunoaie, am nevoie de un suflet gol , un suflet nou in care sa ''introduc'' decat sentimente frumoase ,decat lucruri ce ma fac sa gandesc intr-un mod optimist, am nevoie de un suflet nou sa vad cum e...nu de alta, dar am uitat cum e sa mai simti ceva.Sufletul asta e prea vechi, prea umplut cu nimicuri si vreau ceva nou.Vreau si eu stari de bine.Chiar asa de e greu e?

Nu mai am nevoie de nimicurile voastre, si stiti de ce?pentru ca sunt satula de propriul meu gunoi care ma umple pana la refuz!


3 comentarii:

Unknown spunea...

Pana la moarte nu poti scapa de gunoaie.

Sandra. spunea...

Nu,ai dreptate.
Insa pot sa fac ''rost''de un suflet nou, pentru ca merit un refresh.

Kyra spunea...

sti, ai dreptate. eram ieri pe strada si am gasit o mingiuta glob, si cinva o aruncase.asa arunca si lumea asta globul adevarat, asa arunca si lumea asta in tine, desi nu meriti